FAQ

Musím uvádzať v SMS svoje prihlasovacie meno s prihliadnutím na veľké/malé písmená?

Nie je dôležité, či napíšte svoje prihlasovacie meno veľkými, malými písmenami alebo ich kombináciou. Akokoľvek to napíšte, aktivácia prejde.

Prešlo už viac ako 12 hodín od zaslania SMS (a prijatia potvrdzujúcej SMS) a mne sa stále nedarí prihlásiť…

Často sa stáva, že užívateľ pošle chybne v SMS svoje používateľské meno. Musí byť totiž presne v tom istom tvare ako pri registrácii. Ak máte práve tento problém prosím kontaktujte nás prostredníctvom tohto kontaktného formulára: Mám problém s aktiváciou účtu.

Do SMS som napísal miesto prihlasovacieho mena svoju e-mailovú adresu…

Na toto sme mysleli :). V prípade, že ste do SMS napísali svoju e-mailovú adresu je všetko v poriadku a účet sa správne aktivuje aj v tomto prípade.

Prišiel mi notifikačný e-mail, že je moje konto aktivované, ale keď sa prihlásim, vidím stále iba obrazovku “Prístup zamietnutý”…

Môžem platbu uskutočniť z Českej Republiky, zahraničia alebo z roamingu?

Áno, prostredníctvom služby Paypal. POZOR: Na to, aby ste zaplatili cez túto platobnú bránu NEPOTREBUJETE mať Paypal účet. Vaša platba prebehne pomocou platobnej / kreditnej karty aj jednorazovo bez nutnosti mať Paypal účet.

Ako môžem zrušiť automatickú obnovu členského poplatku cez SMS?

V prípade, že ste aktitovali svoj účet prostredníctvom SMS, je potrebné pre zrušenie automatickej obnovy platby poslať bezplatnú SMS na číslo 8844 v tvare: “MANFORUM ZRUS” (bez uvodzoviek, v prípade, že ste prvú platbu aktivovali PRED 1.4.2017) alebo “MF ZRUS” (bez uvodzoviek, v prípade, že ste prvú platbu aktivovali PO 1.4.2017). V prípade ak ste platili kartou / paypal účtom, vaše členstvo sa automatický pozastaví vypršaním časového úseku, na ktorý ste si členstvo predplatili.